کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

ورق ساده آهن

ورق ساده آهن

ورق ساده آهن

یکی از ابتدایی ترین و اساسی ترین مواد اولیه برای ساخت بسیاری لوازم خانگی و صنعتی و همچنین در صنعت خودرو سازی و کشتی سازی، ورق ساده آهن است. آهن مقاومت و استحکام و قدرت بالایی دارد و منبع تغذیه در صنعت فلز سازی و آلیاژسازی و ساخت سازه های گوناگون است. ورق ساده آهن در بازار به دو شکل شیت و رول فرم وجود دارد و به فروش می رسد و بر اساس وزن آن به کیلوگرم قیمت گذاری می شود. با بالا رفتن ساخت و ساز و تولید محصولات و لوازم خانگی نیاز و درخواست برای ورق ساده آهن، نیز بالا رفته است.

ضخامت های این ورق در بازار بسیار متنوع بوده و انواع نیازهای بازار را برآورده می سازد. از ورق ساده آهن در حجم زیاد، در ساخت ساختمان و اسکله سازی استفاده می شود. در تولید اقسام مختلف تانکر و مخزن و محفظه نیز، ورق ساده آهن به کار برده می شود. ضخامت ورق آهن ساده در تعیین قیمت بسیار تأثیر دارد.

قدرت و مقاومت ورق آهن نسبت به تحمل وزن و ضربه بسته به ضخامت آن متفاوت است ولی به هر صورت ورق ساده آهن جزو ورق های مستحکم و مقاوم دسته بندی می شود. قابلیت جوشکاری بالایی دارد و منعطف است و به دلیل همین انعطاف در ساخت منبع و محفظه به کار برده می شود. قیمت ورق ساده آهن نسبت به سایر ورق های فلزی مناسب تر و ارزان تر است.

ورق ساده آهن در مقابل رطوبت امکان خوردگی و زنگ زدگی دارد و بهتر است در محصولاتی بکار رود که در تماس مداوم با رطوبت و مواد خورنده نباشد. در حرارت بسیار بالا کیفیت آن تغییر کرده و تحمل حرارت بسیار بالا را نیز ندارد. به دلیل خواص آن در معرض طبیعت، ورق ساده آهن برای تو کار بهتر از روی کار است و کاربرد تزئینی ندارد و مناسب بالا بردن استحکام و کیفیت سازه است.

ما ورق ساده آهن را در ضخامت ها و ابعاد مختلف مناسب خواست و نیاز شما و با بهترین و منصفانه ترین قیمت به بازار عرضه کرده ایم. شما می توانید سفارش خود را از طریق همکاران ما در بخش فروش به ثبت برسانید. از آنجا که قیمت روز آهن بسته به شرایط جامعه و بازار جهانی همواره رو به نوسان بوده و هست، می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت ورق ساده آهن با کارشناسان ما تماس بگیرید. برای بررسی انواع محصولات و ضخامت های ورق ساده آهن به وبسایت مراجعه بفرمایید.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط