کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

تیرآهن لانه زنبوری

تیرآهن لانه زنبوری

تیرآهن لانه زنبوری

مزایای استفاده از تیرآهن لانه زنبوری چیست؟ با دوام دارای هزینه کم و وزن سبک است .در صنعت ساخت و ساز به طور مداوم در حال آزمایش روش های بهبود پایداری ساختار یک ساختمان خاص هستند که تیرآهن لانه زنبوری یکی از آنهاست . از طریق نوآوری های مدرن مانند میله های تقویت کننده فولاد ضد زنگ ، لوله های بدون درز یا لوله های جوش داده شده ، فقط به ذکر چند مورد ، یکپارچگی ساختاری یک ساختمان خاص قوی تر و پایدارتر می شود. یکی دیگر از مهمترین نوآوریها در این صنعت خاص تیرهای لانه زنبوری است. بسیاری از مزایای تیرهای لانه زنبوری برای تأمین قسمتهای مختلف سازه ها با پشتیبانی بیشتر و با هزینه بسیار کم استفاده کرده اند. از طریق نوآوری و ادامه آزمایش برای تولید بهترین مصالح ساختمانی ، تیرآهن لانه زنبوری طراحی شد و پروژه های معماری با ظاهری كمتر و جذاب تر را ارائه داد.

به همین ترتیب ، اگر مدیر یک شرکت ساختمانی هستید ، یا اگر می خواهید بیشتر از مزایای استفاده از تیر لانه زنبوری در پروژه های ساختمانی خود مطلع شوید ، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .تیر آهن لانه زنبوری اختراع نسبتاً جدیدی نیست. این اولین بار در اوایل قرن بیستم مورد استفاده قرار گرفت .

به زبان ساده ، فرایند كستلاسیون شامل ایجاد برشی شبیه زیگزاگ بر روی بخش نورد شده تیر می باشد. بعد از آن ، نیمه دیگر چرخانده می شود و به نیمه دیگر درز می خورد. با پیوستن دو الگو ، ارتفاع و عمق پرتو حاصل افزایش یافته و تیرآهن لانه زنبوری آماده استفاده برای اهداف مختلف ساختمانی است.تیرآهن لانه زنبوری از طریق تغییر فیزیکی مواد – و در این مورد ، از فولاد ویژه استفاده می شود – سختی پرتو افزایش می یابد ، بدون اینکه لازم باشد تغییری در وزن ماده ایجاد شود. افزایش عمق همچنین منجر به افزایش سطح مقاومت در برابر لرزش می شود که پرتوی كاستلای جدید برش خورده می تواند در برابر پرتوی اصلی و بدون دستكاری مقاومت كند.

تیرآهن لانه زنبوری یک تیر فولادی نورد شده است که دارای یک قسمت خراب است که اجازه می دهد یک الگوی شش ضلعی از پیش تعیین شده را مستقیماً بر روی شبکه تیرها برش دهید. خصوصیات هندسی پرتو كستلایت معمولاً نازكتر از یك تیر استاندارد نورد استیل است.صرفه جویی در هزینه ، پرتو فلزی سبک تر ، پشتیبانی عالی در داخل سقف در کسری از وزن ساختاری با شعاع وسیع سنتی در تیرآهن لانه زنبوری تیرآهن لانه زنبوری و هر نوع پرتو مجموعه منحصر به فرد خود را از مزایای وابسته به نیازهای خاص ساخت شما فراهم می کند. برای تیرآهن لانه زنبوری ، حفره ها دارای محدودیت های اندازه ای هستند ، این بدان معناست كه تیرها ممكن است برای جابجایی خدمات بزرگتر به اصلاحاتی نیاز داشته باشند. اندازه سوراخ های مختلف و روند ساخت تیرآهن لانه زنبوری مزایای بیشتری نسبت به فرآیندهای قبلی دارد.

تیرآهن لانه زنبوری به شما امکان تغییر فاصله برای هر پرتو را می دهد ، به شما این امکان را می دهد که هم از تعداد کل سوراخ ها و هم از میزان پر کردن شما کاهش دهید. آنها همچنین به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند که می توانند قطرهای مختلف سلول را بدون افزایش قیمت و یا حتی تغییر روند ساخت شما فراهم کنند. تیرآهن لانه زنبوری همچنین به شما امکان می دهد طیف وسیعی از عمق ها را ایجاد کرده و هر پرتو را به دلخواه خود سفارشی کنید ، و آنها را برای پروژه های سفارشی و طراحی های غیر متعارف ایده آل می کند.

یکی دیگر از پدیده های مدرن ، شروع کسب و کار است. ایده های جدید وجود دارد و کارآفرینان جدید هر روز ظاهر می شوند ، و این نیاز به ایجاد ساختمان های اداری بیشتر و فضای باز دارد. تیرآهن لانه زنبوری برای این امر عالی هستند زیرا به معماران اجازه می دهد بدون نیاز به افزودن موادی مانند فولاد ، سطح استحكام مورد نیاز خود را بدست آورند. و انعطاف پذیری تیرآهن لانه زنبوری به این معنی است که شما می توانید با تیرهای قوی و انعطاف پذیر که خرید آنها ارزان و استفاده از آنها ساده است ، فضای مورد نیاز خود را به اندازه بزرگ یا کوچک ایجاد کنید.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط