کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

تیرآهن کارخانه فایکو

تیرآهن کارخانه فایکو

تیرآهن کارخانه فایکو

تیرآهن، جزو قطعات فولادی و دارای استحکام بالایی است و در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد. تیرآهن عمدتا در ساختمان سازی کاربربرد دارد. در کشور ما تیرآهن با کیفیت عالی و با توجه به استاندارد بین المللی به تولید می رسد. سپس به کشور های دیگر صادر می شود. در ایران چند کارخانه تیرآهن سازی موجود است که کیفیت خوبی در تیر آهن سازی دارا هستند.

کارخانه فولاد البرز ایرانیان با اسم تجاری کارخانه فایکو یکی از این کارخانه های افتخار آفرین در تولید تیر آهن می باشد. تیرآهن کارخانه فایکو با روش تولید گرم، در انواع شکل ها و طول ها به تولید می رسد. تولیدات کارخانه فایکو دارای تنوع در مشخصات و ابعاد هستند و نیاز بسیاری از صنایع را در خصوص قطعات فولادی تامین می کنند. تیرآهن کارخانه فایکو در دو سری IPN , IPE در این کارخانه به تولید می رسد.

تیرآهن کارخانه فایکو با ظرفیت سالانه۷۵۰ هزار تن به تولید می رسد. کارخانه فایکو در استان مازندران می باشد. در این شرکت فولاد سازی، تولید تیرآهن کارخانه فایکو با استفاده از دستگاه های حرفه ای و تکنولوژی روز دنیا همراه است. میزان تولید تیرآهن کارخانه فایکو، بسیار مناسب بوده و تمامی صنایع کشور را از استفاده محصولات خارجی بی نیاز می سازد.

تیرآهن کارخانه فایکو در ارتفاع های سطح مقطع ۸۰ الی ۳۲۰ میلی متر به تولید می رسد. علاوه بر تیرآهن کارخانه فایکو، این کارخانه محصولات فولادی دیگری از قبیل میلگرد، ناودان ها و نبشی ها را تولید می کند و به بازار عرضه می دارد. تولیدات سالانه کارخانه فایکو به 1.5 میلیون تن نیز می رسد و جزو پر افتخار ترین کارخانه های تولید قطعات فولادی به شمار می رود.

این کارخانه جزو بزرگ ترین کارحانه های تولید فولاد گرم به شمار می رود. یکی از ویژگی های تولید تیرآهن کارخانه فایکو، خط تولیدی مطابق با تکنولوژی روز دنیا و کاملا اتوماتیک بوده و دارای دستگاه های هوشمند و تجهیزشده به پیشرفته ترین دستگاه های روز می باشد. تیرآهن کارخانه فایکو با روش نورد گرم و در اندازه های متفاوت و به وسیله دوخط تولید کاملا اتوماتیک به تولید می رسد.

استاندارد نمره تولید تیرآهن کارخانه فایکو، معمولا 12 می باشد که از آن برای اسکلت ساختمان ها استفاده می کنند. تیرآهن کارخانه فایکو IPE در اندازه های 100 تا 300 میلی متر و تیرآهن کارخانه فایکو IPN در اندازه های 80 تا 300 به تولید می رسد و برای صنایع مختلف عرضه می گردد.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط