کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

تیر آهن بال پهن

تیر آهن بال پهن

تیر آهن بال پهن

تیر آهن بال پهن H ، یکی از مصالح استحکام بالا و پرکاربرد در ساخت و ساز و مهندسی عمران می باشد. با توجه به سطح مقطعی که تیر آهن بال پهن دارد، از آن می توان برای تهیه ستون، تیر و خرپا استفاده نمود. انواع مختلفی از تیر آهن بال پهن H در صنعت پل سازی، برج سازی، سد سازی و صنایع مشابهی که نیاز به مقاومت بالا داشته باشد، تیر آهن بال پهن کاربرد دارند.

تیرآهن هاش بال پهن یکی از بنیادی ترین محصولات کارخانجات بزرگ فولاد در کشورهای مختلف می باشند. تیر آهن بال پهن در سه سری و انواع مختلفی مطابق استاندارد اروپا تولید می شود. تیر آهن بال پهن هاش معمولا در ایران تولید نمی شود و تیرآهن وارداتی معمولا از کره و ترک نیاز بازار ایران را رفع می کند. اما کارخانجات بزرگی در تولید تیر آهن بال پهن مورد نیاز صنایع کشور نقش دارند که از جمله مهم ترین آن ها می توان کارخانه ذوب آهن اصفهان، کارخانه فولاد البرز ایرانیان، کارخانه فولاد غرب آسیا، جهان فولاد غرب (کرمانشاه)، یزد و شاهین بناب را نام برد.

تیر آهن بال پهن مجتمع ذوب آهن اصفهان تنها کارخانه تولید کننده تیرآهن بال پهن (هاش) در ایران می باشد. شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان انواع تیرآهن های گرم نوردیده تیر آهن بال پهن موازی با وزن متوسط با ارتفاع مقطع 14، 16، 18، 20 و 30 سانتی متر و همچنین انواع تیر آهن بال پهن گرم نوردیده بال پهن موازی با وزن سبک با ارتفاع مقطع 14، 16، 18، 20 سانتی متر را تولید و روانه بازار می کند. نوع فولاد تیر آهن بال پهن هاش مجتمع ذوب آهن اصفهان شامل ST37، ST44 و ST52 می باشد.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط