کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

قوطی و پروفیل

قوطی و پروفیل

قوطی و پروفیل

قوطی و پروفیل مقاطعی با سطح مقطع ثابت و طول مشخص هستند که به عنوان مقاطع توخالی قوطی و پروفیل باز یا بسته به کار می‌روند و قوطی و پروفیل استفاده زیادی در ساختمان سازی و صنعت دارند که با توجه به نوع کاربرد به دسته‌های مختلف قوطی و پروفیل صنعتی، قوطی و پروفیل ساختمانی، قوطی و پروفیل گالوانیزه، قوطی و پروفیل مبلی و قوطی و پروفیل باز تقسیم می‌شوند که هر یک از قوطی و پروفیل ها در زمینه مشخصی کاربرد دارند.

قوطی پروفیل‌ها در حوزه‌های ساختمان سازی و صنایع مختلف دارای کاربردهای متفاوتی هستند. در این مطلب می‌خواهیم در مورد کاربرد قوطی پروفیل صحبت کنیم.

قوطی و پروفیل صنعتی

پروفیل سنگین یا قوطی صنعتی یکی از مقاطع فولادی مهم در صنعت ساختمان سازی است. قوطی و پروفیل انواع مختلفی از قوطی صنعتی در بازار وجود دارد و این محصول در ساخت قطعات خاص پرکاربرد است. قوطی های صنعتی با توجه به نوع کاربرد قوطی و پروفیل ، در دو نوع صنعتی و ساختمانی هستند. وزن کم قوطی و پروفیل و استقامت بالا، از مزایایی هستند که می‌توان برای قوطی صنعتی در نظر گرفت.

از قوطی و پروفیل مربع و مستطیل در مقاطع کوچک به عنوان نرده فلزی درب و پنجره و اطراف راه پله استفاده می‌شود. قوطی و پروفیل در مقاطع بزرگ‌تر، از قوطی و پروفیل در ساخت اسکلت فلزی ساختمان و ساخت شاسی نفت کش و تریلرها استفاده می‌شود.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط