کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

قوطی آهن سبک

قوطی آهن سبک

قوطی آهن سبک

قوطی آهن سبک نوعی پروفیل آهنی کم وزن با ضخامت کم (کمتر از 2 میلی متر) می‌ باشد که در صنایع فراوانی به کار می ‌رود. قوطی آهن سبک را بسته به کاربرد آن، از ورق سیاه یا ورق روغنی تولید کرده و عرضه می ‌نمایند. متریال استفاده شده در این محصول می تواند آلیاژ های متنوعی باشد که ST12، ST14 و ST37 چند نمونه از انواع رایج آن می باشد. قوطی آهن سبک به فرم های مدور یا دایره ای، چهار گوش، سه گوش و … موجود می ‌باشد. قوطی آهن سبک را در قدیمی‌ترین روش تولید، به شیوه نورد سرد می‌ سازند. یکی از انواع پر فروش قوطی آهن سبک، پروفیل مبلی است.

از ویژگی های این پروفیل، وزن کم، شکل پذیری و انعطاف بالا و قابلیت جوش پذیری بالای آن می باشد. قوطی آهن سبک را در صنایع مختلفی چون لوازم خانگی، خودرو سازی، مبلمان، کانتینر و … استفاده می کنند. ضخامت این پروفیل، معمولا عددی در دامنه 0.4 میلی متر تا 1.5 میلی متر می باشد. واحد فروش قوطی آهن سبک بر اساس وزن به کیلوگرم محاسبه می شود.

آنچه در قیمت این پروفیل دخیل است، در واقع ورقی است که پروفیل از آن ساخته شده است. جنس آلیاژ و ضخامت این ورق، قیمت قوطی آهن سبک را تعیین می کند. از آن جایی که این محصول از آهن تولید می گردد. و قیمت آهن خام و محصولات آن بسیار تحت تأثیر نوسانات اقتصادی می باشد، قیمت قوطی آهن سبک در بازار میزان تثبیت شده ای ندارد و متغیر می باشد. خریدار باید به روز از نرخ محصولات با خبر شود.

 

این پروفیل همچنین قابلیت رنگ پذیری و آبکاری دارد که کاربری آن را بسیار متنوع تر می کند. در ایران کارخانه های خاور صنعت هما، خلیج فارس، کویر، کارخانه نورد و پروفیل ساوه، گروه صنعتی صبا، کارخانه لوله و پروفیل سپنتا، گروه صنعتی درپاد تبریز و جهان پروفیل پارس، از به نام ترین تولید کنندگان این محصول در داخل ایران می باشند که هر کدام محصولات را با قیمت و کیفیت مختص خود به بازار عرضه می نمایند.

برای دریافت قوطی آهن سبک با بهترین قیمت و در ابعاد گوناگون از با کیفیت ترین برند ها، می توانید با این مجموعه تماس بگیرید. ما این محصولات را با قیمتی مقرون  به صرفه به شما عرضه می کنیم. برای کسب اطلاعاب بیشتر و ثبت سفارش با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل بفرمایید.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط