کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

لوله و پروفیل صنعتی

لوله و پروفیل صنعتی

لوله و پروفیل صنعتی

لوله و پروفیل صنعتی جزء جدانشدنی از صنعت به شمار می روند که همواره بخش وسیعی از سیالات توسط لوله و پروفیل صنعتی صنعتی به پروژه‌های بزرگ و کوچک انتقال می یابد. امروزه لوله صنعتی ایده‌آل‌ترین گزینه برای سیستم‌های انتقال از جمله: نفت، لوله و پروفیل صنعتی گاز، آب، لوله و پروفیل صنعتی فاضلاب شهری و صنعتی، لوله‌های آتش نشانی و اطفاء حریق می باشد.

پروفیل صنعتی و همچنین لوله های صنعتی بهترین گزینه برای کارخانجات ماشین سازی و ابزار سازی و دیگر کاربردها می‌باشد.

با توجه به رشد روز افزون صنعت خصوصا صنعت های بزرگ و مادر. لوله صنعتی نه تنها در صنعت برای انتقال میعانات و نفت و گاز ها استفاده نمی شود، بلکه لوله و پروفیل صنعتی در دیگر زمینه ها هم مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت لوله و پروفیل صنعتی مبلی همیشه به قیمت ورق روغنی که از آن تولید می شود بستگی دارد. پروفیل سبک که با نام مبلی نیز خوانده می شود دارای 13 نوع ضخامت لوله و پروفیل صنعتی است که عموما از ضخامت شش دهم میل (۰/۶) تا ضخامت یک و نیم میل (۱/۵) لوله و پروفیل صنعتی تولید می شود.

قیمت پروفیل صنعتی سبک در ضخامت ۶دهم به دلیل کندی فرآیند تولید و ایجاد ضایعات ورق. همیشه گرانتر از دیگر ضخامت ها می باشد.

لوله و پروفیل صنعتی در صنعت به پروفیل مبلی به دلیل سبکی در وزن و ضخامت، پروفیل سبک نیز گفته می شود. این نوع پروفیل در بسیاری از صنایع و تولیدات مانند ساخت پایه میز، صندلی و تخت، لوله و پروفیل صنعتی در تولید انواع اگزوز خودرو، تولید بدنه فرمان خودرو، کانکس و کانتینر، ساخت لوازم خانگی و هزاران نوع تولیدات دیگر استفاده می گردد، در نتیجه قیمت پروفیل سبک در بهاء تمام شده بسیاری از کالاها تاثیر گذار می باشد.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط