کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

ورق آجدار استیل

ورق آجدار استیل

ورق آجدار استیل

ورق آجدار استیل با نام های دیگر مانند ورق کف سازی و یا ورق شطرنجی شناخته می شود که دارای کاربردهای زیادی در این زمینه می باشد. ورق آجدار استیل نوعی ورق فلزی است که به روش نورد گرم تولید می گردد. ورق آجدار استیل بر روی خود دارای الگوها و آج های منظم است که باعث می شود تا حد ممکن اصطکاک کاهش پیدا کند. ورق آجدار استیل دارای سطح براقی بوده و همچنین دارای انعطاف بسیار زیادی دارد.

برای تهیه ورق آجدار استیل از ورق استیل 304 استفاده می شود که دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر خوردگی است و بیشتر برای محیط هایی که دارای نم هستند و یا مرطوب می باشند مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از ورق آجدار استیل دارای مزایای زیادی است که در این قسمت به چند مورد از آن اشاره می شود.

این ورق آجدار استیل دارای سطح روشن و شفاف است و همچنین بسیار مقاوم می باشند و برای کف کشتی ها از آن استفاده می شود. ورق آجدار استیل در برابر سطوحی که لغزنده هستند دارای مقاومت نیز می باشند. فروش ورق آجدار استیل در بازار این روزها رونق زیادی پیدا کرده است و همه افرادی که نیاز به ورق آجدار استیل دارند می تواندد به راحتی آن را به صورت حضوری و یا غیر حضوری تهیه کنند.

همچنین ورق آجدار استیل یکی از مهمترین ورق های موجود بوده و دارای مزایای زیادی می باشد که تمامی کارخانجات سعی می کنند بهترین نوع آن را تولید کنند و با قیمت مناسب در اختیار خریداران آن قرار دهند.

کاربردهای ورق آجدار

در این قسمت برای شما به تعدادی از کاربردهای ورق آجدار اشاره می کنیم: می توان در بخش راه سازی که عبور و مرور به صورت موقتی از روی آنها انجام می شود از آن استفاده کرد. در کف زمین هایی که بر روی آنها عملیات ساخت در حال انجام است از ورق استیل می توان استفاده کرد.جالب است بدانید در کف کامیون ها و یا وانت بارها نیز می توان از این محصول استفاده کرد.

از ورق آجدار می توان در ساخت برخی درب ها مانند درب های پارکینگ استفاده کرد. در بسیاری از ایستگاه های اتوبوس می توان این نوع ورق را مشاهده کرد که دارای دوام زیادی نیز می باشد. همچنین در ساخت بسیاری از لوازم های خانگی از این محصول می توان استفاده کرد. این نوع ورق دارای استفاده های زیاد دیگری نیز می باشد که توانسته محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان خود داشته باشد.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط