کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

ورق آجدار پرسی

ورق آجدار پرسی

ورق آجدار پرسی

ورق آجدار پرسی ، یکی از پر کاربردتری ورق ها است که کارایی بالایی در صنایع دارد. ورقی فلزی است که برای ایمن سازی در هر مکانی که امکان یا خطر لیز خوردن یا لغزش وجود داشته باشد، به چشم می خورد؛ لبه ایستگاه مترو، محل اتصال واگن های قطار به یکدیگر، پله برقی، کف کامیون ها وانت ها و آمبولانس ها، روی پل هوایی ها، بدنه آسانسور و ایستگاه اتوبوس چند مورد از کاربرد این ورق فولادی است.

به آن برجستگی های کوچک روی سطح ورق، آج می گویند که اشکال مختلفی دارند از جمله: لوزی، بادامی، عدسی، قطره ای، شطرنجی یا الماسی. شکل آج ها میزان اصطکاک را تعیین می کنند. ورق آجدار در بازار با نام های “ورق شطرنجی”، “چکر پلیت”، “ورق کف سازی”، “گل ورق” و “ورق برجسته” هم شناخته و خرید و فروش می شود.

ورق آجدار پرسی

ورق آجدار به دو صورت ورق آجدار پرسی و ورق آجدار فابریک تولید می شود. ورق آجدار پرسی و ورق آجدار فابریک از لحاظ وزن، کاربرد و قیمت متفاوت هستند. وزن ورق آجدار فابریک از ورق آجدار پرسی بیشتر است و به همین دلیل نیز قیمت بیشتری دارد.

ورق آجدار پرسی به دلیل وزن کمتر و ضخامت کمتری که دارد در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها و بدنه آسانسورها استفاده می شود.

ورق آجدار پرسی غالبا از دو فلز فولاد و استیل ساخته می شوند. ضخامت ورق آجدار پرسی، بنا به کاربرد مقداری بین دو تا ده میلیمتر است. ورق آجدار پرسی با سایر ورق های فولادی به خوبی جوش می خورد؛ سبک است و وزن کمی دارد؛ انعطاف پذیر است و مقاوم و محکم است. ورق آجدار پرسی همچنین قیمت مناسبی نسبت به ورق های فولادی دیگر دارد. ورق آجدار پرسی در بازار در ضخامت های دو تا ده میلیمتر موجود است و ابعاد هزار و دو هزار میلیمتر دارد.

ورق آجدار پرسی نصب به دلیل ساختار ساده و یک تکه اش نصب آسانی دارد که در کاهش هزینه ها نیز تأثیر دارد، به راحتی تمییز می شود و خاصیت ضد زنگ و ضد خوردگی دارد و حرارت های بالا را نیز تاب می آورد.

خرید جنس مرغوب و درجه یک کیفیت کار شما را بالا می برد، عمر سازه را بیشتر می کند و از خسارات ناشی از استفاده از کالاهای بی کیفیت جلوگیری می کند. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و خرید ورق آجدار پرسی بادوام و با کیفیت با همکاران ما در سایت تماس بگیرید.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط