کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

ورق سیاه دو میل

ورق سیاه دو میل

ورق سیاه دو میل

ورق های فلزی که کاربردهایی صنعتی دارند معمولا از ترکیب آهن و فولاد با فلزهای دیگر ساخته می شوند. یکی از انواع ورق فولادی که در صنایع عمرانی به ویژه ساختمان سازی کاربرد دارد، ورق سیاه دو میل است.

این ورق به روش نورد گرم تولید می شود و درصد کربن بالایی دارد. با ورق های فولادی دیگر به خوبی جوش می خورد و انعطاف پذیری مناسبی دارد. ورق سیاه دو میل نسبت به ضخامتی که دارد استحکام بالایی دارد. این ورق ها همان طور که از نامشان پیداست در هر مقیاس و ابعادی، ضخامت دو میلیمتری دارند. به دو شکل برش خورده یا شیت و رولی در بازار وجود دارد. ابعاد ورق سیاه دو میل متنوع است و بنا به نیاز و کاربرد، ابعاد مختلفی در بازار وجود دارد.

در سازه های ساختمانی زمانی که انعطاف پذیری ورق اهمیت داشته باشد از ورق سیاه دو میل استفاده می شود و در ساخت بعضی لوازم خانگی که در آن ها فولاد به کار رفته باشد، بدنه فولادی در ساخت بعضی از اتومبیل ها یا صنعت کشتیرانی، در ساخت ورق پانچ، انواع مقاطع فولادی و تجهیزات ساختمانی باز و بسته استفاده می شود. این ورق فولادی جزو ورق های بسیار پر کاربرد محسوب می شود.

ورق سیاه دو میل مات بوده و مانند ورق های گالوانیزه براق نیست. و به دلیل ظاهر مات و سیاهش در قسمت های داخلی و توکار استفاده بیشتری دارد و در سطوح خارجی از فلزات براق و پرداخته شده استفاده می شود. قیمت ورق های فلزی ای که به روش نورد گرم ساخته می شوند از ورق هایی که به روش نورد سرد ساخته می شوند مانند ورق های گالوانیزه، قیمت مناسب تری دارند و اقتصادی تر هستند در حالی که کیفیت خوب و قابل قبولی نیز دارند.

زمانی که صحبت از تماس سازه با رطوبت یا محیط اسیدی باشد، استفاده از ورق سیاه دو میل توصیه می شود. یکی از ویژگی های ورق سیاه دو میل که آن را به انتخابی خوبی در صنعت ساخت لوازم خانگی یا کشتیرانی یا ساختمانی کرده است، خاصیت ضد خوردگی و مقاوم آن در تماس مداوم با مواد خورنده است و می توان گفت خاصیتی ضد پوسیدگی دارد. همین طور در برابر ضربه های متعدد یا در معرض مدام سایش، مستحکم و مقاوم است.

می توانید ورق سیاه دو میل با کیفیت و مرغوب را از وبسایت ما تهیه کنید و در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و ابعاد با همکاران ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط