کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

تیرآهن هاش بال پهن

تیرآهن هاش بال پهن

تیرآهن هاش بال پهن

تیرآهن هاش بال پهن به عنوان یکی از بهترین تیر آهن ها در بازار می باشد که به دلیل داشتن سطح مقطع اچ مانند به نام تیر آهن هاش شناخته می شود. از مشخصات تیرآهن هاش بال پهن که آن را نسبت به دیگر تیر آهن ها متمایز می کند طول بال پهن آن است که نسبت به دیگر تیر آهن ها پهنی بیشتری دارد.

تیرآهن هاش بال پهن به دلیل داشتن استحکام زیاد و همچنین مقاومت بالا در برابر ضربه های سنگین و یا بارهای زیاد، دارای کاربرد متعددی است به همین دلیل از تیرآهن هاش بال پهن بیشتر در ساخت کشتی و یا اسکله استفاده می گردد.

 

شکل خاص تیرآهن هاش بال پهن باعث گردیده در برابر باری که بر روی آن قرار می گیرد از خود مقاومت زیادی نشان دهد، به همین دلیل می توان از آن در ساختمان سازی استفاده کرد. جنس فولادی که در ساخت تیرآهن هاش بال پهن استفاده می شود معمولا دارای گریدهای مختلفی است که آن را نسبت به دیگر تیر آهن ها متمایز کرده است.

قیمت خرید و فروش هاش

تیرآهن هاش بال پهن اولین بار در قرن بیستم به عنوان یکی از زیر مجموعه های انواع تیر اهن توسط کشور آمریکا ساخته شد. به دلیل اینکه در تیرآهن هاش بال پهن از پروفیل محکم استفاده می شود باعث می شود که ضد حریق باشد و استفاده زیادی در ساخت پل ها و یا اسمان خراش ها داشته باشد.

تیرآهن هاش بال پهن دارای انواع مختلفی است که می توان در میان آنها به تیر آهن هاش سبک و یا تیر آهن هاش سنگین و یا فوق سنگین اشاره کرد که هر کدام دارای مشخصات مربوط به خود هستند. تیرآهن هاش بال پهن از یک قطعه فولادی از نورد گرم تولید شده است و دارای میزان تحمل بالایی می باشد. پس این نوع تیر آهن می تواند بهترین انتخاب در صنعت ساخت باشد که از نظر کیفیت نیز در رده بالایی می باشد.

برای اطلاع از قیمت تیرآهن هاش بال پهن می توان با فروشندگان آن که در زمینه خرید و فروش بهترین نوع این محصول فعالیت دارند ارتباط گرفت زیرا به دلیل تغییر قیمت در بازار نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظرگرفت.

 

می توانید خرید خود را نیز به صورت غیر حضوری و با کمترین زمان انجام دهید زیرا یکی از مزیت های خرید های غیر حضوری این است که افراد می توانند در هر جایی که باشند خرید خود را به ثبت برسانند.

 

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط