کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

انواع ورق ساده

ورق ساده آهن

ورق ساده

قیمت ورق ساده سیاه با توجه به حجم تقاضا و مصرف آن در صنایع مختلف همیشه از گزینه های مورد توجه متقاضیان آهن آلات در بازار می باشد. و همواره مشتریان به دنبال خرید ورق ساده آهن با مناسب ترین قیمت هستند. در ادامه به مواردی که بر قیمت ورق ساده آهن تاثیر گذار است اشاره می کنیم. فرمول کلی قیمت آهن الات تقریبا مشخص است. قیمت مواد اولیه ( که قیمت این موارد میتواند بسته به افزایش یا کاهش تقاضا و همچنین افزایس و کاهش عرضه و سرانه مصرف جهانی تغییر کند) قیمت ورق ساده هزینه های سوخت و انرژی ( نفت مهمترین آن هاست) هزینه های حمل و نقل و همچنین نرخ تورم جهانی و نرخ برابری ریالی واحد پول کشورمان در مقابل ارز های خارجی از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت ورق ساده سیاه در بازار می باشد.

ورق فلزی ساده

گروه صنعتی ما اولین تولید کننده خصوصی در زمینه انواع ورق ساده رنگی ، با استفاده از مدرن ترین تجهیزات اروپایی ، توانایی رنگ آمیزی رول های گالوانیزه ، آلوزینک و ورق ساده آلومینیوم از ضخامت 1-0/15 میلیمتر و عرض 1500-450 میلیمتر را ورق ساده در رنگ های متنوع دارد. ورق های رنگی با پوشش پلی استر ، اپوکسی یا P.V.D.F در تمام شرایط آب و هوایی مخصوصا رطوبطی و شرجی دارای مقاومت بوده و به هنگام رول فرمینگ کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهد.

عمده کاربردهای ورق ساده

1 – ورق ساده صنایع ساختمانی : سقف و بدنه انبارها ، کارگاه ها ،مجتمع های اداری ، درمانگاه ها ، سقف کاذب ، نمای داخلی و خارجی ساختمان ها.

2 – ورق ساده لوازم خانگی : بدنه خارجی یخچال ، آبگرمکن ، اجاق گاز ،ماشین لباسشویی و … .

3 – ورق ساده صنایع فلزی : کابینت ، تجهیزات اداری ، پارتیشن ، بدنه کامپیوتر و … .

4 – ورق ساده صنعت حمل و نقل : ساخت کانتینر ، سرد خانه ها ،کاروان های ثابت و متحرک و … .

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط