کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان

تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان

تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان

کارخانه ذوب آهن یکی از کارخانه های بزرگ تولید قطعات فولادی در ایران است. تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان علاوه بر مصرف های داخلی، به دیگر کشور ها نیز صادر می شود. در اکثر کشور های اروپایی از تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان در صنایع خود استفاده می کنند. افزون بر این، تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان دراجزای سدهای بلند، ساختن برج های بزرگ و در نیروگاه های هسته ای بوشهر نیز استفاده شده است. به دلیل با کیفیت بودن تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان، استفاده گسترده ای از آن در صنعت های مختلف شده است.

در ساخت تیرآهن در این کارخانه از روش نورد گرم نیز استفاده می شود. با استفاده از این روش تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان، در شکل ها و قطعات دلخواه تولید می شود. کارخانه ذوب آهن اصفهان دارای کوره هایی با دمای 1100 درجه سانتی گراد می باشد. که در این درجه مناسب تیرآهن ها ذوب شده و بعد به شکل های دلخواه برای ساتفاده های گوناگون در می آیند. بعد از تولید تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان، نوبت به بسته بندی این محصولات می رسد. بسته بندی تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان در بندیل های خاص انجام می گردد.

قیمت تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان با در نظر گرفتن اندازه و وزن آن ها متغییراست. ساخت تیرآهن از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که تیرآهن ها یکی از اجزای اصلی اسکلت ساختمان و یکی از مهم ترین پروفیل ها می باشند. تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان عموما به شکل حرف آی در زبان انگلیسی ساخته می شود. اما با گذشت زمان و نیاز صنعت های مختلف تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان در شکل هایی مانند تیرآهن هاش و بال پهن به تولید می رسد. تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان بر اساس نمره اسم گذاری شده است.

تیرآهن ها از ۱۲ تا ۳۰ نمره گذاری شده که این نمره گذای بر اساس طول شاخه های آن می باشد. تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان در دو نوع تیرآهن سبک و سنگین عرضه می گردد. تیرآهن در این کارخانه با استفاده از آلیاژهای متفاوت فولاد تولید می شود و برای مصارف مختلف عرضه می گردد. تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان به دلیل تحمل وزن زیاد در ساختمان ها، در اسکلت ساختمان به کار می رود. این قطعه فولادی با استحکام بالایی در کارخانه ذوب آهن اصفهان به تولید می رسد و جز افتخارات ملی ما به شمار می رود. شما می توانید تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان را با کیفیتی مناسب از مجموعه ما تهیه نمایید.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط