کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

ورق گالوانیزه آبکاری و فابریک

ورق گالوانیزه آبکاری و فابریک

ورق گالوانیزه آبکاری و فابریک

ورق گالوانیزه آبکاری و فابریک معمولا دو روش آبکاری سرد و آبکاری گرم برای گالوانیزسیون وجود دارد. برای انجام آبکاری ورق گالوانیزه ابتدا باید توسط روش های مختلف مانند استفاده از محلول های چربی گیر، امولسیون، تمیزکاری با حلال های صنعتی و چربی زدایی با بخار هایی که روند انجام شکل دهی به محصولات چسبنده است را پاک کنند. ورق گالوانیزه آبکاری و فابریک بعد از این مرحله اسیدشویی شروع میشود که در آن قطعه را درون محلول آب، اسید کلریک و یا اسید سلفوریک قرار می دهند. غلظت اسیدی این محلول باید بین 10 تا 15 درصد و دمای آن بین 60 تا 80 درجه باشد. و سرانجام گالوانیزه آبکاری میشود.

گالوانیزه کردن فرآیندی است که طی آن انواع مختلفی از فرآورده های فولادی با فلز روی پوشش داده تا مقاومت ورق گالوانیزه آبکاری و فابریک را در مقابل فرسایش و زنگ زدگی افزایش بدهد.

کاربرد زینک گالوانیزه سرد

ورق گالوانیزه آبکاری و فابریک بعد از برشکاری در محلول های نفتی ، دکل های خطوط انتقال برق ،ترمیم آسیب دیدگی قطعات گالوانیزه ، مخازن لوله های آب ، ورق گالوانیزه آبکاری و فابریک آنتن های مخابراتی ، پیچ و مهره ، پوشش نقاط جوشکایر ، نقاط برشکاری

مشخصات فیزیکی زینک گالوانیزه سرد

رنگ ورق گالوانیزه آبکاری و فابریک نقره ای مات و درخشان فلزی است . برای محافظت در برابر خوردگی بیشتر و همچنین زیبایی بیشتر با پوشش کروماته رنگی از قبیل زرد هفت رنگ ، سبز ، آبی و سفید و مشکی روی ورق گالوانیزه آبکاری و فابریک ایجاد میشود.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط