کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

فروش انواع ورق گالوانیزه

فروش ورق گالوانیزه

فروش ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه به دلیل کاربرد گسترده ای که در صنایع مختلف مانند صنعت ساختمان سازی دارد، فروش بسیار بالایی نیز دارد. ورق گالوانیزه در واقع ورقی فولادی است که به منظور جلوگیری از خوردگی، اکسیداسیون و حفظ خواص آن، گالوانیزه می شود. ورق گالوانیزه در ضخامت های متفاوت و برای کارایی های گوناگون و با قیمت های متنوع، در بازار تولید و عرضه می گردد.

فرایند گالوانیزاسیون به دو روش سرد و گرم صورت می گیرد. روش گرم گالوانیزه کردن به این صورت می باشد که ابتدا ورق آهنی یا فولادی را در ابعاد و ضخامت های مناسب تولید کرده و برش می دهند. سپس هر گونه آلودگی احتمالی را از سطح ورق می زدایند. در نهایت آن را در حوضچه روی مذاب با دمای تقریبی 460 درجه سانتی گراد، غوطه ور می سازند و یک لایه از فلز روی، تمام سطوح ورق را می پوشاند و برای فروش آماده می شود. انتخاب فلز روی برای پروسه گالوانیزه کردن به این دلیل است که در مقابل خوردگی، محیط های اسیدی و تغییرات جوی مقاومت بالایی دارد. ورق هایی که به روش گرم گالوانیزه می شوند، فروش بالاتری دارند.

در روش سرد گالوانیزه کردن، فلز روی را درون یک محلول اسیدی ریخته و بر روی سطح ورق فولادی اسپری می کنند. ضخامت روی در روش گالوانیزه کردن سرد کمتر از ضخامت آن در روش گرم می باشد. هر چقدر لایه گالوانیزه ضخیم تر باشد، ورق، مقاومت و استحکام بالاتری در استفاده برای صنایع مختلف دارد. این ضخامت در فروش محصولات نیز تأثیر دارد.

ورق گالوانیزه در ضخامت های 0.2 میلی متر تا 6 میلی متر و در ابعاد متنوع در بازار به فروش می رسد. مقیاس قیمت گذاری و فروش این محصولات بر اساس وزن آن ها به کیلوگرم می باشد و به شکل ورق های رول شده به فروش رسیده و ارائه می گردند. از عوامل تأثیر گذار بر قیمت ورق گالوانیزه در هنگام فروش، می توان به شرکت تولید کننده آن، فرایند گالوانیزه کردن سرد یا گرم، وزن، طول و عرض آن اشاره کرد.

انواع ورق گالوانیزه در این مجموعه، با ابعاد گوناگون و مورد درخواست به فروش می رسد. باید توجه کرد که متریال به کار رفته در ورق گالوانیزه از فولاد می باشد که به دلیل نوسانات اقتصادی قیمت متغیری دارد. به همین دلیل باید قیمت این محصولات را به صورت به روز جویا شد. ما این محصولات را با بهترین قیمت موجود در بازار به متقاضیان ارائه می نمائیم.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط