کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

فولاد آلیاژی A182

فولاد آلیاژی A182

فولاد آلیاژی A182

فولاد آلیاژی A182 یک نوع فولاد مخصوص عملیات پتروشیمی است و همانگونه که اسم این فولاد گویا است فولاد آلیاژی A182اغلب در صنایع وابسته به نفت و گاز و در پتروشیمی کارایی دارد. فولاد آلیاژی A182 میزان تقریبا برابر از کربن و سیلیسیوم را دارا است که برای ساخت فلنج و اتصالات استفاده می شود. انواع فولاد آلیاژی A182 نیز زیرمجموعه این نوع فولاد هستند و نسبت ترکیبات موجود در آن متفاوت است. فولاد آلیاژی A182 از آهن است که دارای حداقل محتوای سیلیسیوم می باشد و هر اندازه مقدار آن در فولاد آلیاژی A182 بیشتر باشد، مقاومت در برابر خوردگی بیشتر است و در نتیجه کاربرد فولاد آلیاژی A182 برای مشتریان آسانتر است. در فولاد آلیاژی A182 یک نکته مهم وجود دارد و آن این است که چون فولاد حاوی مقادیر مختلفی از عناصر دیگر مانند کربن، سیلیکون و منگنز است، می تواند روند خرید فولاد آلیاژی A182 را برای مصرف کنندگان در دسترس قرار دهد.

برتری های دیگر در فولاد آلیاژی A182 وجود عناصر دیگری را می توان برای افزایش مقاومت در برابر سایش و چکش خواری اضافه کرد. ما در هنگام آماده سازی فولاد آلیاژی A182 توانایی ارائه ورق و صفحه برش خورده را داریم که دارای تحمل صافی با کیفیت لیزر است. در هنگام انتخاب فولاد آلیاژی A182 می توانید روی آلیاژهای با کیفیت ما حساب کنید که در شکل های مربع و مسطح به دست شما برسد و هنگامی که فولاد ما را با لیزر یا حرارت برش می دهید، لازم نیست نگران ایرادات آن باشید زیرا ما با فولاد آلیاژی A182همه خدمات بعدی را تضمین می کنیم.

ما با تمایل به توسعه روابط بلندمدت و موفق با مشتریان، فروشندگان، کارکنان، جوامع و کارخانه‌هایمان تلاش می کنیم تا در فرآیند فولاد آلیاژی A182 به هر مشتری به عنوان یک شریک تجاری نگاه کنیم و خود را در مقابل تعهداتی که در حین کار ذکر می کنیم پایبند می دانیم زیرا تعهدات ما به مشتریان اجرایی و با ضمانت است. شرکت ما به عنوان تولید کننده فولادهای آلیاژی در زمینه فولاد آلیاژی A182 در ایران یکی از پیشرفته ترین تامین کنندگان فولاد آلیاژی است که فعالیت متعهدانه و بی نظیری را در این زمینه داشته است. عملیات حرارتی در تولید فولاد آلیاژی A182شرکت ما با تکنولوژی تجهیز شده است و در مسیر ثبت سفارشات شما برای بهبود روند مصرف فولاد آلیاژی A182 اقدامات مهمی انجام می شود. برای مشاوره و خرید با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط