کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

نبشی ساختمانی و صنعتی

نبشی ساختمانی و صنعتی

نبشی ساختمانی و صنعتی

نبشی ساختمانی و صنعتی و ناودانی از مصالح بسیار پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز می باشند که افراد فعال در حوزه ساخت و ساز باید اطلاعات جامعی در مورد مقاطع فولادی نبشی ساختمانی و صنعتی داشته باشند. در زمان خرید نبشی ساختمانی و صنعتی و فروش آهن آلات ساختمانی و یا خرید انواع آهن و فولاد برای ساخت و ساز اولین نکته‌ای که ذهن خریدار را به خود جلب خواهد کرد. قیمت نبشی ساختمانی و صنعتی و قیمت ناودانی و قیمت انواع میلگرد و تیرآهن و هاش می‌باشد.

نبشی ساختمانی و صنعتی مقاطعی فولادی می باشند که در دسته پروفیل های باز قرار می گیرند و از دو ضلع عمود بر هم تشکیل شده اند. برای استفاده از نبشی ساختمانی و صنعتی در ساختمان آنها را به صورت منفرد و یا ترکیبی به کار می برند.

نبشی ساختمانی و صنعتی  را در انواع مختلفی تولید می کنند که هر یک با توجه به محیط مورد استفاده به مصرف خاصی می رسد. به طور کلی نبشی ها را در دو دسته بال مساوی و بال نامساوی قرار می دهند. همچنین نبشی ساختمانی و صنعتی در دو نوع ساده و مشبک وجود دارند و دسته بندی دیگر آنها بر اساس جنس نبشی ها می باشد. نبشی ساختمانی و صنعتی به علت متفاوت بودن فرایند تولید و همچنین جنس نبشی ساختمانی و صنعتی ، قیمت های آنها با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال قیمت نبشی ساختمانی و صنعتی سوراخ دار با قیمت نبشی گالوانیزه و قیمت نبشی مشبک متفاوت می باشد.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط