کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

ورق آلیاژی ST52

ورق آلیاژی ST52

ورق آلیاژی ST52

ورق آلیاژی به دلیل مزایای فراوانی که دارد در صنایع پرکاربرد است. در برابر حرارت زیاد و دمای پایین مقاوم است و در مقابل خورندگی و سایش نیز مقاومت دارد. ورق آلیاژی فولادی ابزاری پرکاربرد در صنایع عمرانی است که ماده اصلی آن را آهن تشکیل می دهد و در شهرسازی، راه سازی، ریل سازی، پل سازی، ساختمان سازی استفاده می شود.

این کالا در بازار به دو صورت ارائه می شود: به صورت رول فرم و به صورت شیت فرم. همچنین ورق آلیاژی به دو روش ساخته می شود:
• نورد سرد (ورق سرد یا ورق روغنی)
• نورد گرم (ورق های سیاه).

ورق آلیاژی ST52 و کاربرد آن

ورق آلیاژی ST52،به روش نورد گرم تولید می شود و از نوع ورق سیاه است. به دلیل وجود فولاد، استحکام و مقاومت بالایی دارد. قابلیت جوش پذیری زیادی دارد و می تواند با سایر فولادهای قبل جوشکاری، جوش بخورد. ورق آلیاژی ST52 برای ماشین کاری مناسب بوده و در مقابل پیچش و خمش مقاوم است و در عین حال خاصیت ارتجاعی نیز دارد.

در بازار آهن آلات از ورق آلیاژی ST52 با اسم “ورق صنعتی”یا “ورق سیاه” یا “فولاد منگنز کم کربن” هم نام برده می شود. این ورق آلیاژی تحمل وزن بالایی هم دارد و برای همین در برخی صنایع عمرانی برای زیربنا استفاده می شود. فولادهای کم کربن به دلیل کاهش مصرف فولاد، هزینه پروژه ها را پایین می آورند.
ضخامت ورق آلیاژی ST52 از سه میلیمتر شروع می شود تا ضخامت های بیشتر تولید می شود. ورق آلیاژی ST52 نسبت به ضخامتی که دارد تحمل وزن بالایی از خود نشان می دهد و به همین دلیل انتخابی اقتصادی است و بازده سازه را نسبت به حجم متریال بالا می برد.

وجود منگنز در ورق آلیاژی ST52 باعث می شود که در مقابل ضربه و سایش قدرمتند عمل کند. ورق آلیاژی ST52 درمقابل حرارت توان بالایی دارد و بعد از انجام جوشکاری در عملیات های اجرایی، فرمگیری مناسب و قابل قبولی از خود نشان می دهد.

به خاطر داشته باشید که خرید محصول با کیفیت و مقبول هزینه های پروژه های شما را کاهش می دهند؛ زیرا اجناس نامرغوب و بی کیفیت هزینه های مضاعفی به شما تحمیل می کنند. برای خرید ورق آلیاژی ST52 با منصفانه ترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت موجود در بازار به متخصصین فروش ما مراجعه فرمایید تا قیمت روز را در اختیارتان بگذارند و شما را در روند خرید همراهی و راهنمایی کنند.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط