کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

ورق آجدار ارزان قیمت

ورق آجدار ارزان قیمت

ورق آجدار ارزان قیمت

ورق آجدار یکی دیگر از محصولات این مجموعه می باشد که به صورت ارزان قیمت و با کیفیتی مناسب به متقاضیان ارائه می گردد. ورق آجدار به انجام پروسه های نورد گرم بر روی ورق های صاف و مسطح تولید می گردد و با قیمت ارزان در این مجموعه به فروش می رسد. طرح های برجسته این محصولات در شکل های مختلف مانند خط های مورب، لوزی، دایره، الماس، قطره ای، عدسی، گل بادامی و … در بازار موجود می باشد.

دلیل آج های روی این ورق ها برای ممانعت از سر خوردن و ایجاد اصطکاک می باشد و در سطوح شیب دار و برای ممانعت از لیز خوردن، از آن ها استفاده می گردد. از دیگر ویژگی های ورق آجدار، انعطاف پذیری آن می باشد. ورق آجدار را در جنس های مختلف استیل، آلومینیوم، آهنی، فولادی، گالوانیزه و … می سازند که هر کدام کاربرد ویژه خود را دارد و با قیمت های متنوع از رنج ارزان تا گران، بسته به ابعاد و برندی که دارد به فروش می رسد.

ورق آجدار در ضخامت های متفاوتی از 1.5 میلی متر تا 10 میلی متر تولید و عرضه می گردد که انواع نازک تر آن، قیمت ارزان تری نسبت به نوع ضخیم دارند. ابعاد رایج برای ورق آجدار، ابعاد 1 متر در 2 متر یا 1.5 متر در 6 متر یا 2 متر در 6 متر می باشد که ابعاد کوچکتر ارزان قیمت تر از ابعاد بزرگ تر می باشند. به طور کلی این ورق ها را بر اساس وزن کیلوگرم آن ها به فروش می رسانند که وزن های سبک تر نیز قیمت ارزان تری دارند.

یکی از انواع ورق آجدار ارزان قیمت، نوع آهنی آن می باشد که برای تولید آن ها بیشتر از متریال ST44، ST37، ST52 استفاده می شود. انواع گالوانیزه ورق آجدار نیز با قیمت های متنوع موجود می باشد که به دلیل خواصی که دارد برای محیط هایی که امکان خوردگی و زنگ زدن بیشتر است مانند پل های هوایی، سقف شیروانی ها، صنایع دریایی و … استفاده می گردد. ورق آجدار به دلیل جوش پذیری بالایی که دارد و ظاهر و خواص منحصر به فرد آن بسیار کاربردی می باشد.

ما در این مجموعه، انواع ورق آجدار ارزان قیمت را در ابعاد گوناگون و با بهترین متریال در اختیار متقاضیان قرار می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر از موجودی و قیمت ها و ثبت سفارش، با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط