کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

ورق استنلس استیل

ورق استنلس استیل

ورق استنلس استیل

ورق استنلس استیل ورقی از مقاطع فلزی است که از فلز خالص استیل با ترکیب سایر عنصر ها ساخته می شود. ورق استیل یا استنلس استیل (به لاتین stailess steel) یا ورق استنلس استیل فولاد زنگ نزن در آلیاژها و کاربردهای متعددی تولید و عرضه می شوند. در یک دسته بندی کلی ورق های استنلس استیل به دو گروه ورق استنلس استیل بگیر (ورق استیلی که به آهنربا جذب می شود) و ورق استنلس استیل نگیر (ورق استیلی که به آهنربا جذب نمی شود) تقسیم می شوند. در دسته بندی کلی ورق استنلس استیل های نگیر کاربردی تر و در عین حال گرانتر هم هستند. اما در طبقه بندی دقیق تر ورق های استیل ،براساس آلیاژ دسته بندی می شوند: ورق استیل ۳۰۴، ورق استیل ۴۳۰، ورق استیل ۴۲۰، ورق استیل ۳۰۹، ورق استیل ۳۱۰، ورق استیل ۳۱۶، ورق استیل 201

ورق استینلس استیل ۱۰۰% قابل بازیافت است.استیل ضایعاتی ذوب شده و دوباره قالب گیری می شود. ورق استنلس استیل بین ۶۵ تا ۸۰ درصد از تولیداستینلس استیل در جهان به روش بازیافت ضایعات صورت می گیرد.

آیا ورق استینلس استیل می تواند در دماهای بسیار بالا یا پایین کار کند، بله استینلس استیل مقاومت بسیار خوبی در برابر دماهای بسیار بالا(تا ۱۰۰۰ درجه سانتی گراد) و بسیار پایین (تا ۲۰۰- درجه سانتی گراد) دارد.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط