کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

انواع ورق سیاه

ورق سیاه

ورق سیاه

ورق سیاه یا ورق آهن از تولید ورق با تکنولوژی نورد گرم به دست می آید بدین معنا که مواد اولیه ورق در دماهای بسیار بالا ذوب شده و طی این فرایند، ورق ظاهری مات به خود می گیرد و رنگ ظاهری آن باعث می شود در ورق سیاه ایوزخانی  اصطلاحا به نام ورق سیاه شناخته شود البته ورق سیاه را به نام ورق آهن و ورق سیاه st۳۷ نیز می شناسند. از ورق سیاه در صنایع مختلفی از جمله ساختمان ، ورق سیاه خودروسازی، تانکر سازی، مخازن خاص، کشتی سازی و همچنین صنایع سنگین فلزی و… استفاده می شود. ورق سیاه در ضخامت های از ۱/۵ میلیمتر تا ۱۰۰ میلیمتر وجود دارد. ورق سیاه یا ورق آهن را با استاندارد st۳۷ می شناسند. ورق سیاه اهن در حالت رل و شیت موجود است و حالت فابریک ورق سیاه ابعاد مرسوم و پرکاربرد ورق سیاه می باشد و در حالت رل طبعا محدودیت طولی وجود نخواهد داشت.

قیمت ورق سیاه محصولی است که طی فرآیند نورد گرم به دست می‌آید و به همین دلیل به آن ورق گالوانیزه گرم نیز گفته می‌شود. ورق سیاه از دو نوع فولاد A۳۶ و A۱۰۱۱ تولید می‌شود. در نورد گرم تبدیل شمش آهن به ورق در دمای بالا اتفاق می‌افتد و خروجی این فرآیند به دلیل رنگ ماتی که دارد به نام ورق سیاه در بازار شناخته می‌شود. از ورق سیاه در موارد مختلفی مانند صنایع تانکر سازی، انواع مخازن، ورق سیاه ساختمان، سازه، پتروشیمی، کشتی‌سازی و خودروسازی استفاده می‌شود.

قیمت ورق سیاه با توجه به تغییرات نرخ ارز و همچنین کیفیت ورق و ضخامت آن‌ها متغیر است. شما می‌توانید با انتخاب هریک از انواع ورق سیاه در لیست زیر، قیمت آن را مشاهده فرمایید و در صورت تمایل جهت خرید ورق سیاه و ثبت سفارش آن اقدام نمایید.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط