کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

ورق آلومینیوم آجدار

ورق آلومینیوم آجدار

ورق آلومینیوم آجدار

ورق آلومینیوم آجدار به دلیل طیف گسترده ای از کاربردهای آن از نقاشی گرفته تا آندایزینگ ، بافت و پولیش به طور قابل ملاحظه ای ورق آلومینیوم آجدار استفاده می شود. ورق آلومینیوم آجدار را می توان با استفاده از فناوری شبیه به ورق فلز ، به اشکال ساده جوش داده و تغییر شکل داد. آلومینیوم از هدایت حرارتی عالی برخوردار است اما نسبت به فولاد ضد زنگ بسیار نرمتر و سفت تر است. در نتیجه ، قالب های آلومینیومی ورق آلومینیوم آجدار نسبت به قالب های کربن یا استیل ضد زنگ، دارای دیواره های ضخیم تری هستند.

ورق آلومینیوم موج دار از ورق فلز ساخته شده است و ورق آلومینیوم با ضخامت معینی با شکاف‌های رسوب شده بر روی سطح ورق آلومینیوم آجدار است که در زاویه خاصی قرار دارند.

ورق آلومینیوم آجدار ، به‌نوعی از آلومینیوم اطلاق می‎شود که با روش‌های نورد به‌صورت برگه‌ نازک درآمده باشد. قیمت ورق آلومینیومی با توجه به ضخامت آن که معمولاً از ضخامت‌ ۰.۵ میلی‌متر به بالا در بازار موجود می‌باشد، تعیین می شود. عمده خرید و فروش ورق آلومینیوم در ضخامت‌های ۱ تا ۶ میلی‌متر است.

قیمت ورق آلومینیوم آجدار نسبت به سایر شرکت‌ها با توجه به کیفیت خوب این ورق‌ها بسیار مناسب است. قیمت این ورق آلومینیوم آجدار با توجه به ضخامت ورق، آلیاژ موردنظر و شرکت تولیدکننده ورق آلومینیوم تعیین می‌شود. شما مشتریان محترم ورق آلومینیوم آجدار می‌توانید با انتخاب هریک از انواع ورق آلومینیوم در لیست زیر، قیمت ورق آلومینیوم آجدار را مشاهده فرمایید و در صورت تمایل جهت خرید ورق آلومینیوم اقدام نمایید.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط