کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

میلگرد ساده 20

میلگرد ساده 20

میلگرد ساده 20

میلگرد جزء حیاتی دنیای صنعتی است و در انواع و اندازه های متعددی وجود دارد که به طور مشترک مورد استفاده قرار می گیرند. میلگرد یک آرماتور فولادی است که در بتن برای جبران مقاومت کششی پایین آن استفاده می شود. فولادی که برای سازه های بتن مسلح استفاده می شود مفتول یا میلگرد است. فولاد میلگرد در کشورهای مختلف با استانداردهای متفاوتی تولید می شود و هر استاندارد دارای طبقه بندی خاصی از نظر خواص مکانیکی فولاد است.

مشخصات فنی و کاربردهای میلگرد ساده 20

به طور کلی به میلگرد بدون آج میلگرد ساده می گویند. بسیاری از پروژه های ساختمانی از این محصول استفاده می کنند. همانطور که می دانید میلگردهای موجود در بازار دو دسته اصلی میلگردها و فولادهای معمولی هستند که خواص متفاوتی دارند. از میلگرد ساده 20 در صنعت، معمولاً برای جبران مقاومت کششی پایین بتن، استفاده می شود. استفاده از میلگرد ساده 20 را می توان در صنعت و ساختمان نیز نام برد. هنگام کار با بتن، کارگران ساختمانی و مهندسان ساختمان اغلب از میلگرد یا میلگردهای تقویت کننده استفاده می کنند و اغلب نیاز به مشورت با نمودار اندازه میلگرد دارند. میلگرد ساده 20 نازک و مقرون به صرفه است و برای کاربردهای تجاری متوسط ​​تا سنگین مناسب است. می توان از میلگرد ساده 20 برای دال ها، دیوارها، ستون ها و تیرها و همچنین فونداسیون استفاده کرد.

انواع میلگرد بر اساس استانداردها و آنالیزهای قدیمی

میلگرد A1

میلگرد A2

میلگرد A3

میلگرد A4

انواع میلگرد بر اساس استاندارد و آنالیز جدید

میلگرد S 240 (میلگرد ساده)

میلگرد 340 AG (میلگرد آج دار پیچ خورده)

میلگرد 400 AG (میلگرد آجدار)

میلگرد 500 AG (میلگرد آجدار مرکب)

همچنین برای جوشکاری میلگرد ساده 20 باید شرایط پیش گرمایش طبق استاندارد ملی ایران ISIRI 3131 رعایت شود. میلگرد تولید شده طبق استاندارد ISIRI ایران در زیر گیوتین بسته بندی بریده شده و در نهایت به صورت عدل بسته بندی می شود. استاندارد میلگرد ساده 20 بر اساس استاندارد قدیمی میلگرد A1 و بر اساس استاندارد جدید میلگرد ساده 240 نامیده می شود. همچنین میلگرد ساده با قطر 6 تا 200 میلی متر تولید می شود. خواص مکانیکی میلگرد ساده  تقریباً 360 نیوتن بر میلی متر مربع و مقاومت آن 240 نیوتن بر میلی متر مربع است. از نظر سختی میلگرد ساده 20 جزو دسته نرم هستند. کاربرد میلگرد ساده 20 به عنوان عضو سازه ای بتن مسلح و یا به عنوان میله گرد در ساختمان های بتن مسلح استفاده می شود. همچنین از دیگر مصارف میلگرد ساده 20 می توان به شفت ها و نماهای صنعتی اشاره کرد. باید بدانید که عوامل زیادی در قیمت میلگرد ساده 20 تاثیرگذار هستند. حوزه مصرف اصلی این محصول صنعت ساختمان است، بنابراین به این نتیجه می رسیم که بهبود بازار مسکن تاثیر زیادی بر افزایش تقاضا برای پروفیل های ساختمانی و قیمت میلگرد دارد.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط