کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

فروش فولاد آلیاژی MO40

فروش فولاد آلیاژی MO40

فروش فولاد آلیاژی MO40

فروش فولاد آلیاژی MO40 در بازار از رونق زیادی برخوردار است زیرا به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته نظر خیلی از خریداران را به خود جلب کند. از فولاد آلیاژی MO40 برای ساخت تجهیزات صنعتی استفاده می شود و می توان با استفاده از آن تیراهن و یا ستون های مختلف تولید کرد. فولاد آلیاژی MO40 جزء آلیاژ های کم کربن است و مقاومت زیادی دارد و می تواند وزن زیادی را تحمل کند.

عرضه فولاد آلیاژی MO40 در بازار ایران با قیمت مناسب باعث شده است که مشتریان آن روز به روز افزایش پیدا کند. یکی از ویژگی های بارز این محصول که باعث شده فروش فولاد آلیاژی MO40 در کشور افزایش پیدا کند این است که این آلیاژ بسیار مناسب برای جوشکاری است و به راحتی قابل شکل پذیری و انعطاف می باشد به همین دلیل در بازار فروش فولاد آلیاژی MO40 از خرید و فروش بالایی برخوردار می باشد.

بازار فروش فولاد آلیاژی MO40

لازم به ذکر است که در بازار فروش فولاد آلیاژی MO40 از آنها برای ساخت چرخ دنده های غول پیکر استفاده می شود. فولاد آلیاژی MO40 به دلیل ترد بودن و همچنین امکان شکنندگی که دارد در ساخت آن از نیکل نیز استفاده می کنند تا بتوانند آن را انعطاف پذیر تر کنند و همچنین از آن در ساخت ورق و یا لوله با سطح مقطع های متفاوت استفاده کنند.

در بازار فروش فولاد آلیاژی MO40 شما می توانید به این نکته پی ببرید که میزان درجه حرارتی که می تواند این آلیاژ تحمل کنند 500 تا 600 درجه سانتی گراد می باشد و همچنین این آلیاژ دارای تحمل زیادی در برابر سایش می باشد به همین دلیل از آن بیشتر در ساخت چرخ های جرثقیل که امکان سابیدگی در آن وجود دارد استفاده می گردد.

لازم به ذکر است که در بازار فروش فولاد آلیاژی MO40 از آن به عنوان تمپر یا کوئنچ استفاده می شود که در این صورت در ساخت آلیاژ از پیرلیت استفاده می گردد. برای از بین نرفتن این نوع آلیاژ پس از گذشت زمان در برابر سابیدگی در روی آن از یک نوع روکش سفت استفاده می کنند تا میزان مقاومت آن نیز افزایش پیدا کند.

فروش فولاد آلیاژی MO40 باعث شده تا در صنعت این محصول رشد زیادی داشته باشد و بتوان رفته رفته از آن در ساخت بسیاری از وسیله های صنعتی استفاده کرد. فروش فولاد آلیاژی MO40 در بازار ایران در مقایسه با دیگر بازارها از رشد قابل قبولی برخوردار است که همین امر به فروش این محصول به مقدار زیاد توسط تولید کنندگان کمک زیادی می کند.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط