کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

تیر آهن کارخانه فولاد خوزستان

تیر آهن کارخانه فولاد خوزستان

تیر آهن کارخانه فولاد خوزستان

تیر آهن یکی از حیاتی ترین اجزای ساختمان به شمار می رود. لذا ساخت آن از اهمیت زیادی برخوردار است. تیرآهن یکی از محصولات فولادی می باشد که بیشتر از آن درصنایع ساختمانی استفاده می نمایند. هر چند که موارد استفاده از این قطعه فقط به صنایع ساختمانی محدود نمی گردد. ساخت این قطعه باید بسیار با کیفیت باشد و استحکام بالایی داشته باشد.

تیر آهن کارخانه فولاد خوزستان بعد ازکارخانه فولاد مبارکه اصفهان، رتبه دوم در تولید تیر آهن را داراست. تیر آهن کارخانه فولاد خوزستان به صورت خام تولید شده و برای دیگر صنایع عرضه می گردد. تیر آهن کارخانه فولاد خوزستان در کارخانه ای به مساحت 8 کیلومتر مربع تولید می شود. تیر آهن کارخانه فولاد خوزستان در دو نوع تیرآهن 14 و تیرآهن 16 تولید می شود.

بسته به طول و کاربری این تیر آهن ها، قیمت آن ها متفاوت است. برای ساخت وتولید تیر آهن کارخانه فولاد خوزستان کوره قوس الکتریکی استفاده می شود. افزون بر این روش، احیاء مستقیم نیز یکی از دیگر روش های تولید تیرآهن و فولاد خام می باشد که در این کارخانه مورد استفاده قرار می گیرد. بر طبق استاندارد جهانی و بین المللی، جنس به کار رفته در تیر آهن کارخانه فولاد خوزستان ST۳۷ است.

تیر آهن کارخانه فولاد خوزستان در این کارخانه توسط کارشناسان و مهندسان با دقت بسیار بالایی به تولید می رسد و طراحی آن بسیار بی نقص می باشد. در تولید یک نوع خاص، طول باله های تیر آهن کارخانه فولاد خوزستان کامل هم اندازه می باشد. از مهم ترین ویژگی های تیر آهن کارخانه فولاد خوزستان می تواند فشار زیاد ناشی از وزن ساختمان را به راحتی تحمل کند.

کاربرد تیرآهن کارخانه فولاد خوزستان در کفی ستون، ستون ها، ستون یک پارچه و تیر های اصلی است. تیر آهن کارخانه فولاد خوزستان در دو شکل ظاهری Iو Hساخته می شوند. محصولات تیر آهن کارخانه فولاد خوزستان H به دلیل داشتن توانایی کشش در دو طرف و داشتن دو زاویه تحمل، بیشتر مورد استفاده قرار دارند و در این کارخانه تولید بهتری دارا هستند.

از ویژگی های کارخانه فولاد خوزستان می توان به ظرفیت تولید بالا و با کیفیت سالانه ان اشاره نمود. این کارخانه جز صادر کنندگان قطعات فولادی و شمش فولادی بوده و در این زمینه توانسته افتخار بسیار خوبی را کسب نماید. شما می توانید تیر آهن کارخانه فولاد خوزستان از مجموعه ما تهیه نمایید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط