کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

فروش تیرآهن هاش بال پهن

فروش تیرآهن هاش بال پهن

فروش تیرآهن هاش بال پهن

این تیرآهن ها به دلیل پهن بودن بال‌های H مانند آن‌ها نام‌گذاری شده‌اند و استحکام بسیار زیاد و ضد حریق بودن آن باعث شده در مصارف صنعتی مهم مانند ساخت پل ها و آسمان خراش ها استفاده شوند و در سه نوع تیرآهن بال پهن سنگین HEB، تیرآهن بال پهن سبک HEA و تیرآهن سنگین TPB وجود دارد.

 

تیرآهن هاش بال پهن

فروش تیرآهن هاش بال پهن به دلیل مقاومت بسیار زیاد در برابر زلزله محبوب هستند و ارتفاع استفاده از آنها تا ۱۰۰ متر می‌رسد آنها تکیه گاههای خوبی برای خنثی کردن نیروهای عمودی وارد شده هستند و همچنین در گرید های مختلفی تولید می شوند که در ساخت سد برج و پل ها مورد استفاده هستند. تیرآهن هاش در سایز ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ تولید شده و در نتیجه ضخامت زیادی دارند بیشتری دارند.

 

ارتفاع مناسب تیرآهن هاش بال پهن

تیرآهن‌های هاش بال پهن را می‌توان برای طول ۱۰۰ متر استفاده کرد در حالی که تیر آهن های دیگر برای طول های حداکثر ۳۰ متر مورد استفاده قرار می‌گیرند.
برای یافتن تیرآهن بال پهن مناسب باید به درجه فولاد موجود در آن و طول استاندارد و سایر استانداردهای آن دقت داشته شود که اندازه‌ها و درجه های مورد نظر خریدار با کارشناسان در میان گذاشته شده و تیرآهن مورد نظر توسط ما تحویل داده خواهد شد.

 

استانداردهای فروش تیرآهن هاش

این تیرآهن در سه استاندارد st۳۷ و st۴۴ و st۵۲ تولید می شود که رایج‌ترین نوع آن تیرهای تولید شده با st۴۴ می باشد. تیرآهن هاش معمولا وارداتی هستند و از ترکیه وارد می‌شود.

قیمت فروش تیرآهن هاش بال پهن

این موضوع به مسائل مختلفی از جمله ابعاد و نوع تیرآهن و کیفیت فولاد به کار رفته در آن، بر اساس مرغوبیت و تناژ بستگی دارد و علاوه بر این قیمت بازار جهانی آهن، قیمت سنگ، میزان تقاضا برای تیرآهن، رکود ساخت و ساز ساختمان و هزینه‌های حمل و نقل در قیمت فروش تیرآهن هاش نقش آفرینی می کند و شایان تذکر است که قیمت فروش تیرآهن هاش به صورت کیلویی تعیین می‌شود.

 

سفارش و فروش تیرآهن هاش بال پهن

برای سفارش و فروش نوع تیرآهن بال پهن باید این نکته را در نظر بگیریم که موارد استفاده آن برای چیست. پل موقت، راهروها، ساخت سالن‌ها و صفحات فولادی ابعاد متفاوتی دارند و همیشه می‌توان آن‌ها را در ابعاد ذکر شده سفارش داد.

همچنین برای خرید و فروش تیرآهن بال پهن مناسب باید به درجه فولاد موجود در آن و طول استاندارد و سایر استانداردهای آن دقت داشته شود که اندازه‌ها و درجه‌های مورد نظر خریدار با کارشناسان در میان گذاشته شده و تیرآهن مورد نظر توسط ما تحویل داده خواهد شد.

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط