کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

قیمت ورق گالوانیزه

قیمت ورق گالوانیزه

قیمت ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه چیست و چه کاربردی دارد؟

ورق گالوانیزه از فولاد با دوام و مقاوم ساخته شده است که فرآیند گالوانیزه گرم را برای پوشش دادن آنها در یک لایه روی انجام می دهد تا سختی و دوام سطح را افزایش دهد.مشتریان عزیز می توانند با بهترین قیمت ورق گالوانیزه از گروه صنعتی عیوض خانی تهیه کنند . ورق فلز مقاومت در برابر خوردگی بسیار بهتری نسبت به فولاد تصفیه نشده می دهد و به آن اجازه می دهد دوام بسیار بیشتری در برابر عناصر داشته باشد. که با توجه به مناسب بودن قیمت ورق گالوانیزه بسیار ایره آل می باشد .صفحه یا قیمت ورق گالوانیزه که برای پروژه های مختلفی از جمله مبلمان ، تابلوهای اتومبیل ، ساخت عمومی و موارد دیگر استفاده می شود بسیار مناسب می باشد . زیرا برای پوشش مناطق بزرگ با کیفیت محافظتی مناسب است. این درجه از فولاد همچنین قابلیت تراش عالی و خواص شکل پذیری خوبی دارد.
ورق گالوانیزه ما در ضخامت های مختلف از 1 میلی متر تا 3 میلی متر موجود هستند و در اندازه ها و مختلف و بهترین قیمت ورق گالوانیزه ارائه می شوند و در اندازه های برش سفارشی برای پاسخگویی به نیازهای شخصی شما موجود هستند.آیا می دانید گالوانیزه فرآیند استفاده از پوشش روی محافظ روی فولاد یا آهن برای جلوگیری از زنگ زدگی است؟ متداول ترین روش در فروشگاه های ساخت ورق فلز ، گالوانیزه گرم است. این فرایند غوطه ور شدن قطعات فلزی در حمام روی مذاب برای محافظت از فلز است. مشتریان عزیز می توانند از گروه صنعتی عیوض خانی با مناسب ترین قیمت ورق گالوانیزه خرید کنند .

این محافظت به سه روش مختلف اتفاق می افتد:پوشش روی ، وقتی دست نخورده است ، از رسیدن مواد خورنده به فولاد یا آهن زیرین جلوگیری می کند. این به عنوان یک آند فداکارانه عمل می کند ، که جز اصلی سیستم محافظت کاتدی گالوانیک (CP) است که برای محافظت از فلز دفن شده یا غوطه ور شده از خوردگی استفاده می شود. این به این معنی است که اگر پوشش خراشیده شود ، فولاد یا آهن در معرض روی باقیمانده روی محافظت می شود. روی با خوردگی قبل از آهن از فلز پایه خود محافظت می کند.بنابراین ، کدام پروژه های ورق فلز به این نوع فرایند محافظت پیچیده نیاز دارند؟ لیستی از محبوب ترین موارد استفاده برای ورق گالوانیزه را به شما ارائه می دهد:پروژه های ساختمانی: معمولاً بیشترین کاربرد ورق گاوانیزه برای پروژه های ساختمانی تجاری است. که با خرید از گروه صنعتی عیوض خانی از تخفیفات قیمت ورق گالوانیزه بهره مند می شوید . روکش های کامپیوتر و ابزار دقیق با پوشش روی ساخته می شوند زیرا در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم است.

مهره و پیچ و مهره: متأسفانه ، فرآیند پوشش گرم باعث پر شدن بیش از حد نخ مهره ها و پیچ و مهره های ⅜ اینچی یا کوچکتر می شود که می تواند مقاومت را کاهش دهد.در عوض ، از گالوانیزه الکترو (که شامل آبکاری ، روشی است که جریان برق از طریق محلول نمکی / روی با آند روی و هادی فولاد عبور می کند) و فولاد ضد زنگ استفاده می شود. این مهره ها و پیچ و مهره های گالوانیزه الکتریکی به محصولات مکانیکی سبک مانند اتومبیل و دوچرخه تبدیل می شوند.

برای افزایش طول عمر ، برخی از لوله کشی های گالوانیزه با رزین اپوکسی پوشانده شده اند که ماده ای مشتق شده از نفت است و به دلیل چسبندگی عالی ، مقاومت شیمیایی و حرارتی و خاصیت عایق بودن شناخته می شود. لوله های فولادی گالوانیزه هنوز هم برای کاربردهای بیرونی که به مقاومت مکانیکی بالای فلز نیاز دارند ، به ویژه در هوای نامناسب استفاده می شود. گروه صنعتی عیوض خانی برای پروژه های شما قیمت ورق گالوانیزه را با مناسب ترین قیمت ارائه میدهد .

تجهیزات زمین بازی: وسایل بازی کودکان مانند قفسه های دوچرخه ، سالن های ورزشی جنگل و نوارهای مخصوص تاب ، از ورق گالوانیزه ساخته می شوند زیرا در برابر زنگ زدگی مقاوم هستند.به طور خلاصه ، روی در برابر خوردگی ، رطوبت ، زنگ زدگی و خراش مقاوم است. این فلزات را در حین حمل و نقل ، نصب و سرویس محافظت می کند (که به دلیل توانایی های خود ترمیم گالوانیزه اغلب مورد نیاز نیست). از زمین های بازی و لپ تاپ گرفته تا ماشین و هواپیما ، این پروژه ها بدون گالوانیزه گرم نمی توانند هیچ چیز باشند.برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ورق گالوانیزه ، با ما تماس بگیرید .

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط