کارشناس :

09121490460

ساعات کاری :

8.00 - 19.00

جستجو کردن

قیمت ورق سیاه

قیمت ورق سیاه

قیمت ورق سیاه

هنگام نزدیک شدن به پروژه خود ، شناختن نوع و قیمت ورق سیاه که برای نیازهای شما مناسب است بسیار مهم است. انواع مختلف و قیمت ورق سیاه وجود دارد که برای کاربردهای خاص عملکرد بهتری داشته باشد. روش های تولید و قیمت ورق سیاه فولاد نورد گرم و سرد به طور خاص تأثیر زیادی در عملکرد کلی فولاد دارند.

دانش قبلی در مورد تمایز بین این دو روش می تواند به شرکت شما در صرفه جویی در وقت ، هزینه مواد اولیه و پردازش اضافی و قیمت ورق سیاه کمک کند. نورد گرم به فرآیند آسیاب اشاره دارد که در آن شما فولاد را در دمای بالاتر از دمای تبلور مجدد آن می غلتانید. گرمای بیش از 1000 درجه فارنهایت وقتی فولاد از نقطه تبلور مجدد خود گرم شود ، شکل پذیری بیشتری پیدا می کند و می تواند به درستی شکل گرفته و شکل بگیرد. همچنین امکان تولید مقادیر بیشتری از فولاد را فراهم می کند. سپس فولاد در دمای اتاق خنک می شود ، که آن را “عادی” می کند ، و نگرانی ناشی از تنش در مواد ناشی از خاموش شدن یا سخت شدن کار را از بین می برد.

هنگامی که فولاد خنک می شود ، به طور غیر یکنواخت کوچک می شود ، که کنترل کمی کمتری روی اندازه و شکل محصول نهایی نورد گرم دارد. ورق سیاه نورد گرم به طور معمول دارای پایان سطح پوسته پوسته است. برای شرایطی که ظاهر مواد نگران کننده است ، ترازوها را می توان با چندین روش از بین برد: ترشی ، آسیاب یا شن و ماسه. این خصوصیات باعث می شود که قیمت ورق سیاه نورد گرم که برای اجزای سازه ای و سایر کاربردها در مواردی که شکل و تحمل فوق العاده دقیق از اهمیت کمتری برخوردار هستند بسیار مناسب باشد .

از جمله: مسیرهای راه آهن پرتوهای من تجهیزات کشاورزی ورق فلز قاب های اتومبیل فولاد سرد ROLLED همانطور که ممکن است شک کنید ، روند تولید و قیمت ورق سیاه نورد سرد کمی متفاوت است. علیرغم نام ، این فرآیند به فولادی گفته می شود که با فشار غلتک در دمای اتاق فشار داده می شود. در مقایسه با قیمت ورق سیاه نورد گرم ،قیمت ورق سیاه نورد سرد با استفاده از سخت شدن کرنش تقریباً 20٪ افزایش مقاومت دارد . از طریق یک سری تجزیه ، نیمه تمام ، اندازه ، نیمه خشن ، خشن می توان شکل های فولادی نورد سرد ایجاد کرد.

موارد معمول استفاده از ورق سیاه نورد سرد . نوارها میله های رودخانه لوازم خانگی سیستم های سقف و دیوار مبلمان فلزی اعضای سازه هوافضا اگر به اجزای سازه ای بزرگ احتیاج دارید ، به احتمال زیاد برای ایجاد قطعات به فرآیند نورد گرم نیاز خواهید داشت. برای قطعات كوچكتر كه به كیفیت های دقیق و بادوام تری نیاز دارند ، فرایند نورد سرد راه اصلی است.تفاوت بین ورق سیاه نورد گرم و ورق سیاه نورد سرد . هر کدام مزایا و کاربردهای خاص خود را دارند. برخی از انواع فولاد برای لوازم خانگی ، برخی دیگر برای صنعت خودرو یا دریایی ، مخازن گاز ، ساخت و سازها و غیره کاملاً مناسب هستند.ورق سیاه نورد گرم کار در مقایسه با کار سرد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد زیرا به نیرو و انرژی کمتری نیاز دارد. این در روشهای تشکیل فشاری مانند نورد ، اکستروژن فلز ، جعل و غیره استفاده می شود.

ویژگی های ورق سیاه نورد گرم , مزیت بزرگ قیمت ورق سیاه است. سازه ها لوله ها و لوله ها قاب های کامیون درب و قفسه بندی مسیرهای راه آهن قطعات خودرو راه آهن فولاد نورد سرد

اشتراک گذاری مقاله :

مقالات مرتبط